Chi siamo?

E cu sapi cu semu, ntastu munnu, no sapemu mancu nuattri cu semu.

indiano cenmanicomiu Unu nasci masculu e ddopu n pocu s’arritrova calamaro, to figghiu nesci da casa e s’arricogghi c’una uccula nto nasu, to mugghieri di cchi è sicca, di cchi spanza di notti a notti.

A virità è ca nuattri ci ccamu di cuntarivi a modo nostro chiddu ca succeri a Catania e provincia, picchì ppi nuattri , Catania è u centro e tuttu u restu do munnu ci furria attorno...

C’è n manicomiu nasce di na pagina Facebook e adesso diventa un sito-blog-negozio on line-shopping center-discoteca-putia-ciospo per proporvi un’offerta cittrigna di contenuti attennativi..

Segnatevi la data di nascita del nostro sito, perché da quel giorno Internet, non sarà più lo stesso, ma molto peggio.

Nuattri sghizzamu su tutto, ma non l’avemu ccu nuddu, a nuattri ni piaciunu tutti, sicchi rossi longhi e cutti.

Cerchiamo di fare anche cultura, ma non è cosa nostra, cerchiamo di lanciare messaggi, ma non cia facemu, sapemu ca cia facemu a farivi arririri, si vuliti passari n poch’i tempu e farivi quattru risati, trasiti nto sito, s’aviti pobblemi o aviti bisogno di soddi, lassati peddiri.

Siamo nei social, ma non sapemu cchi su, tivitt, instaiammi, iutubbu e spinterett, ancora non ci appericamu, ora viremu si rapemu na ciatt su vvuozzappi... no sapemu!

Buon divertimento!

 

 

Su questo sito usiamo i cookies. Navigandolo accetti.